Kodulehe valmistamisel tuleb arvestada väga paljude teguritega. Toome sinuni mõned olulised punktid, mis aitavad sind edasi.
1. Mis on sinu kodulehe eesmärgiks?
Kui hakkad külastajatele midagi pakkuma, siis mõtle esmalt mida neile pakkuda soovid. Mõned mõtted:
- soovid müüa enda tooteid kodulehel, ehk luua e-pood
- tahad enda tegemistega külastajaid kursis hoida
- eesmärgiks on suurendada uute klientide arvu läbi interneti
- vajad kohta, kus külastajad saavad vajaliku info kätte
2. Kes on sinu kodulehe sihtgrupiks?
See punkt on väga oluline alustades disainist ja lõpetades turundusega. Kui sinu kodulehte külastavad enamasti noored, siis pead väga tugevat rõhku panema nutitelefoni vaadetele.
3. Kuidas sinu koduleht otsingumootoritest toimib?
Hea koduleht peab olema otsingumootorites hästi leitav. Kõige tähtsam, et sinu koduleht oleks SEO valmidusega. Kui põhiline häälestus on paigas, siis tugev sisu toimib üldiselt väga hästi.
4. Kuidas aru saada, kas koduleht hakkas tööle?
Kui koduleht on valmis tehtud, siis suur töö algab. Nüüd on vaja hakata jälgima, mida külastajad teevad ja kas sinu koduleht on õigesti loodud. Loe täpsemalt postitusest Kes ja mida sinu kodulehel teeb?
5. Turvalisus ja milline platvorm valida?
Soovitame koduleht ehitada platvormile, mida tunnevad paljud. Kui ostad auto, mida oskab parandada ainult üks inimene, siis tõenäoliselt oled mingi hetk väga raskes seisus, sest hoolduskulud võivad minna ootamatult kõrgeks või väga pikaks!
Kindlasti peaks kodulehe valmistaja tundma valitud platvormi, et mitte tekitada turvaauke, mis väga halval kujul uksele koputab.
Comments are closed.