Kõik soovivad teada, mida külastajad nende kodulehel teevad. Kui kaua ja millisel lehel keegi viibib? Vaatame lähemalt kui lihtne seda seda kõike on jälgida.
Mida hetkel minu lehel tehakse?
Logi sisse Google Analytic kontosse. Ülevalt menüüst peab olema valitud “Home“.
- Otsi nimekirjast oma sait.
- Kliki “All Web Site Data”.
- Vali vasakust menüüst “Real-Time”.
Siin on näha hetkelised tegevused kodulehel. Kaardil kuvatakse külastajate asukoht ja kaardi üleval on näha leheküljed, mida vaadatakse.
Kuidas leida sisulehe põhist infot?
Vali vasakust menüüst:
Behavior Site Content All Pages
Siin on välja toodud sisulehtede andmete analüüsi tabel.
Külastatavuse arvu jälgimine
Logi sisse Google Analytic kontosse. Ülevalt menüüst peab olema valitud “Home“.
- Otsi nimekirjast oma sait.
- Kliki “All Web Site Data”.
Nüüd on juba andmeid näha.
“Users” – külastajate arv filtreeritud perioodil. Perioodi saab muuta lehe paremalt ülevalt nurgast.
“Bounce Rate” – kui palju on koheselt kodulehelt lahkutud.
“New Sessions” – kui palju on külastajaid, kes pole varem lehel käinud.
“Avg. Session Duration” – keskmine lehel viibimise aeg.
“Pages / Session” – kui paljudel sisulehtedel keskmiselt üks külastaja käis.
Google Analytic paigaldamine
Esmalt on vaja Google kontot. Mine lingile https://www.google.com/analytics ja vajuta nupule “Access Google Analytics“. Vajadusel loo uus konto.
Peale sisse logimist vajuta ülevalt menüüst “Admin“. Nüüd tekkis kolme tulbaga leht. Vasakus tulbas sõna “Account” all on rippmenüü, mille kõige alumine nupp on “Create new account“, kliki sellele ja täida vorm. Vormi all kliki nupule “Get tracking ID“.
Peale kasutustingimustega nõustumist tekib teksti “This is your tracking code. Copy and paste it into the code of every page you want to track.” alla kast, mille sees on kodulehele paigaldamise jaoks lähtekood.
See kood tuleb edasi anda veebimeistrile või kui oskused lubavad, siis võib selle lisada html koodis igale lehele pealetag-i.
Comments are closed.