Koduleht on sinu visiitkaart internetis. Klient hindab esmalt sinu usaldusväärsust ja kvaliteeti kodulehe põhjal. Halva esmamulje korral võib klient lahkuda ja ei jõuagi lehe sisuga tutvuda. Kirjutame välja 5 põhjust, mis võivad külastajad eemale peletada.
1. Kole või halva värvilahendusega disain
Kui kodulehel olles hakkab silmadel raske on asi juba halb. Ekstreemne näide on valge tekst erkkollasel taustal. Värvid peavad omavahel kokku sobima ja sisu paraja suurusega.
Kogu disain peab olema üks tervik ja samal ajal ka esinduslik.
Algeline kujundus võib meenutada pigem vananenud saiti, mille sisu ei pruugi enam usaldusväärne olla.
2. Aeglane koduleht
Esmapilgul ei tundu aeglane koduleht väga probleemne. Tegelikult võib aeglane koduleht rängalt kätte maksta.
Tõenäoliselt muutub inimene närviliseks, sest ei tea probleemi põhjust ja võib lisaks kahtlustada lehe ebausaldusväärset tausta.
Tulemusena võib külastaja lahkuda kodulehelt ja minna sinu konkurendi lehele.
3. Keeruline kodulehe ülesehitus
See on väga levinud probleem. Koduleht ei pea olema mõistatus, mille lahendamisel saadakse preemia, selleks on teised rakendused.
Kui külastaja peab kodulehel navigeerimiseks menüüd otsima, siis pigem otsustatakse lahkuda, sest seegi tekitab negatiivset emotsiooni.
Kasulik on teenuste ja kontaktide linke lisada ka sisutekstidesse.
4. Raskesti jälgitav tekst
Kodulehel tuleb kindlasti vältida kirjavigu, sest need jätavad kindlasti väga halva esmamulje ja teksti lugemine muutub raskemaks.
Kui lisaks kirjavigadele on lausete ülesehitus väga keeruline, siis võib tunduda, et sisu on Google Translate tooliga teisest keelest tõlgitud.
Kui allikas on kahtlane, siis külastaja pigem lahkub.
5. Peidetud tingimused või eksitav info
Kui külastaja näeb sisu, mida soovitakse tema eest varjata, siis ei suhtu ta kindlasti sellese saiti kui usaldusväärsesse keskkonda.
Selline tegevus viitab otseselt pettusele ja lisaks võite sattuda kahtlaste lehekülgede loetellu.
Comments are closed.